Novosadska inspekcija od polovine januara ima Vajber broj za prijavu problema na javnim površinama u, kako je tad najavljeno, cilju lakšeg i bržeg rešavanja problema.
Prijavio sam 2 problema i nisam dobio ni jednu povratnu informaciju osim "seen". Problem se nije rešio do danas. U pitanju su bile dve velike rupe na putu.
Ne reaguju cak ni kada im se obrati profesionalni upravnik zgrade u ime stanara. Mi smo prijavljivali zbog drveca koje nam stvara opasnost zbog veteova i udara u prozore ali nista. E zato ce to biti objavljeno na mom profilu na kom me prati 50 000 novosadjana pa ce ostati bez dobrog dela glasova na izborima
Prijavio mejlom - odgovorili su da će nadležne službe rešiti u skladu sa finansijskim mogućnostima i planovima rada.
Čini mi se da su me otkačili :-) no javiću ako me prijatno iznenade.
Poznato mi je da može da se prijavi putem Vajbera.
Jednom sam čak i poslao prijavu sa fotografijom, video da su poruku pročitali, ali povratnu informaciju nisam dobio u smislu šta su i dali su nešto preuzeli.
Više volim da im napišem mejl u čemu je problem. Uz mejl zakačim i fotografije i obavezno im mejlu napišem da od njih zahtevam da mi putem mejla odgovore dali su moj mejl primili, pročitali i šta će preuzeti. Takođe u istom mejlu zahtevam i da mi odgovore da ako ništa nisu preduzeli da mi obrazlože zbog čega nisu i na osnovu kojeg zakona, uredbe, odluke grada nisu ili jesu.
U oko 99% slučajeva dobijem povratni majl sa odgovorom da su prijavu zaprimili.
U oko 90% slučajeva dobijem povratni mejl da su prijavu zaprimili, da su je prosledili nadležnoj službi, navedu član zakona ili odluke na osnovu koje prijavu prosleđuju toj i toj službi, koliki je rok za rešavanje i slično.
Međutim, samo u oko 10% slučajeva sam od njih dobio povratnu informaciju da su reagovali, izašli na teren i uradili to i to što ne znači da i u prethodnim prijavama nisu rešavali probleme, ali me nisu obavestili.
Uglavnom, volim da to sve uradim mejlom jer ostaje neizbrisiv trag o komunikaciji.
Veoma često kada im pošaljem mejl, ubacim i adresu nekog od načelnika, ministartsva, odeljenja, sekretarijata, . . . . tako da problem ode na više adresa i više ljudi bude upoznato pa ne mogu tek tako da ga preskoče ili zanemare ako bih mejl poslao samo i isključivo na jednu adresu.
Evo upravo sam prijavio da ne radi ulična rasveta. Mada s obzirom da je dispečer poslednji put na viberu viđen pre skoro 12 sati, mislim da te poruke niko neće gledati i da je slaba vajda od ovoga.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Postoji, ali kako to da saznate: Neke probleme inspekciji već mesecima možete da prijavite Vajberom
Autor: 021.rs
Novi Sad
•01.08.2023.
•17:00 > 16:58
Komentari 12
VS
Još jedna u nizu
Ja
Kuku lele
Nick
Čini mi se da su me otkačili :-) no javiću ako me prijatno iznenade.
Boriša
Eko
Dr Vucelja
bananarama
Jednom sam čak i poslao prijavu sa fotografijom, video da su poruku pročitali, ali povratnu informaciju nisam dobio u smislu šta su i dali su nešto preuzeli.
Više volim da im napišem mejl u čemu je problem. Uz mejl zakačim i fotografije i obavezno im mejlu napišem da od njih zahtevam da mi putem mejla odgovore dali su moj mejl primili, pročitali i šta će preuzeti. Takođe u istom mejlu zahtevam i da mi odgovore da ako ništa nisu preduzeli da mi obrazlože zbog čega nisu i na osnovu kojeg zakona, uredbe, odluke grada nisu ili jesu.
U oko 99% slučajeva dobijem povratni majl sa odgovorom da su prijavu zaprimili.
U oko 90% slučajeva dobijem povratni mejl da su prijavu zaprimili, da su je prosledili nadležnoj službi, navedu član zakona ili odluke na osnovu koje prijavu prosleđuju toj i toj službi, koliki je rok za rešavanje i slično.
Međutim, samo u oko 10% slučajeva sam od njih dobio povratnu informaciju da su reagovali, izašli na teren i uradili to i to što ne znači da i u prethodnim prijavama nisu rešavali probleme, ali me nisu obavestili.
Uglavnom, volim da to sve uradim mejlom jer ostaje neizbrisiv trag o komunikaciji.
Veoma često kada im pošaljem mejl, ubacim i adresu nekog od načelnika, ministartsva, odeljenja, sekretarijata, . . . . tako da problem ode na više adresa i više ljudi bude upoznato pa ne mogu tek tako da ga preskoče ili zanemare ako bih mejl poslao samo i isključivo na jednu adresu.
Novosađanka
Mn
Saša
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H